اشتراک گذاری

خدمات مشاوره استراتژیک پاور BI


هوشمندسازی کسب و کار شامل شامل فرآیند، فن آوری و راه کارهایی جهت تبدیل داده های خام و بی معنی به اطلاعات دقیق، صحیح و به موقع است. بررسی ها نشان می دهد که در حدود 300 ابزار هوشمندسازی کسب و کار در دسترس است. در این بین، بر اساس بررسی های مرجع معتبر Gartner، مجموعه Microsoft Power BI از بهترین ابزارها به طور پیوسته طی 12 سال گذشته است و تجربه های موفق متعددی از بکارگیری آن در سازمان های سرآمد گزارش شده است. نتایج بررسی های مرجع معتبر Forrester نیز نتیجه مذکور را تائید می نماید. BI به عنوان یک ابزار Self Service BI معرفی و شناخته شده است.

به عبارت بهتر، امکان دریافت و اصلاح و مدلسازی داده ها و توسعه گزارش ها و داشبوردها و به اشتراک گذاری را در سطح حرفه ای در اختیار کاربران بدون نیاز به دانش خاص در حوزه سیستم های مدیریت بانک های اطلاعاتی می گذارد.

این موضوع سبب شده تا روند بکارگیری آن توسط طیف وسیعی از کاربران در حوزه های مختلف با شتاب بالایی رو به رشد باشد. بخصوص افرادی که دارای مهارت در تحلیل داده ها و داشبوردسازی در محیط MS Excel هستند، می توانند کیفیت و اثربخشی کار خود را با یادگیری و بکارگیری Power BI بطور چشمگیری افزایش دهند. متخصصان مدیریت اطلاعات و Business Intelligence، متخصصان مدیریت پروژه، متخصصان برنامه ریزی استراتژیک، متخصصان مدیریت فرآیندها،متخصصین حوزه های فروش و تامین، متخصصین مدیریت منابع انسانی و مالی و مهندسین صنایع و سیستم ها و فن آوری اطلاعات می توانند از مخاطبان آن باشند.

راهکار مدیریت یکپارچه صنعت
ساختمان و معماری

درخواست مشاوره قبل از خرید

انتخاب درخواست

پیوست

پسوندهای مجاز : .jpg, .gif, .jpeg, .png, .pdf, .docx

فایل مورد نظر خود را اینجا بکشید
اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید
و یا
میتوانید سوالات خود را از طریق کامنت ها از کارشناسان ما بپرسید .
امتیاز دهید
میانگین امتیاز 0 از 5 - تعداد رای 0

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران