اشتراک گذاری

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات سی آر ام تواناسازان
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سرویس ها و خدمات سی آر ام تواناسازان به دقت ملاحظه فرمایید .
ورود کاربران به وب‏‌سایت سی ­آر ­ام تواناسازان و خرید محصول به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات سی آر­ام تواناسازان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سی آر­ام تواناسازان از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سی­ آر­ام تواناسازان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً شما نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشید.
در صورتی که در قوانین ذکر شده، رویه‏‌ها، خدمات و سرویس‏‌های سی ­آر­ام تواناسازان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سی­ آر­ام تواناسازان به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر :

_ مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سی ­آر­ام تواناسازان اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی :

_ هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سی­ آر­ام تواناسازان استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سی­ آر­ام تواناسازان ایمیل یا تیکت می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سی­ آر­ام تواناسازان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد سی­ آر­ام تواناسازان برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه سی­ آر­ام تواناسازان را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
سی­ آر­ام تواناسازان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
سی­ آر­ام تواناسازان متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سی­ آر­ام تواناسازان ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات سی ­آر­ام تواناسازان ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.tavanasazan.com است. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سی­ آر­ام تواناسازان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سی ­آر­ام تواناسازان ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سی ­آر­ام تواناسازان محفوظ است. سی­ آر­ام تواناسازان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سی ­آر­ام تواناسازان می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سی ­آر­ام تواناسازان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
قوه قهریه تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سی­ آر­ ام تواناسازان هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
سی­ آر­ام تواناسازان خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
کلیه خدمات این وب سایت در قالب قوانین جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود.
راهکار مدیریت یکپارچه صنعت
ساختمان و معماری

درخواست مشاوره قبل از خرید

انتخاب درخواست

پیوست

پسوندهای مجاز : .jpg, .gif, .jpeg, .png, .pdf, .docx

فایل مورد نظر خود را اینجا بکشید
اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید
و یا
میتوانید سوالات خود را از طریق کامنت ها از کارشناسان ما بپرسید .
امتیاز دهید
میانگین امتیاز 0 از 5 - تعداد رای 0

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران