اشتراک گذاری

مایکروسایفت داینامیکز 365 (ERP)

 
 
 

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های شرکت مایکروسافت می باشد که برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ساخته شده است و به تازگی نسخه ۲۰۱۶ آن برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . این نرم افزار آسان برای استفاده و راه حل هایی برای شرکت های کسب و کار طراحی به بازار خود می باشد ، که به رشد کسب و کار خود را از طریق مشتریان بسیار کمک می کند . مایکروسافت دینامیک طیف گسترده ای از نرم افزار برای رساندن بینش کسب و کار به شما و مشتریان است .

نرم افزار Microsoft CRM 2016 در کسب کار شما بسیار کمک می کند و باعث رشد آن می شود . نرم افزار ۲۰۱۶ Microsoft Dynamics CRM Server راه حل کسب و کار است که همواره بهره وری فروش و اثربخشی بازاریابی از طریق بینش اجتماعی ، هوش کسب و کار و مدیریت کمپین در cloud ، در محل و یا ترکیبی است . مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به کاهش هزینه ها و افزایش سود دهی از طریق سازماندهی و اتوماسیون فرایند کسب و کار کمک کند . همچنین CRM می تواند بازدهی سرمایه از طریق اتوماسیون ، بازاریابی ، خدمات به مشتریان و اتوماسیون نیروی فروش ارائه کمک کند .

همچنین این نرم افزار دارای نسخه موبایل می باشد و شما را قادر به مدیریت روابط مشتری خود از طریق تلفن همراه می کند . ادغام داده ها و گزارش از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم به برنامه CRM خود از ویژگی های این نرم افزار می باشد .

راهکار مدیریت یکپارچه صنعت
ساختمان و معماری

درخواست مشاوره قبل از خرید

انتخاب درخواست

پیوست

پسوندهای مجاز : .jpg, .gif, .jpeg, .png, .pdf, .docx

فایل مورد نظر خود را اینجا بکشید
اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید
و یا
میتوانید سوالات خود را از طریق کامنت ها از کارشناسان ما بپرسید .
امتیاز دهید
میانگین امتیاز 0 از 5 - تعداد رای 0

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران