اشتراک گذاری

مایکروسافت پاور بی آی

 
 
 

قبل از اینکه وارد مباحث پاور بی ای شویم، بهتر است با مفهوم هوش کسب و کار یا BI بیشتر آشنا شوید. این مفهموم به معنی گرفتن داده های خام از منابع داده، تبدیل آن به دیتای قابل استفاده و تبدیل آن به نمودارها و ابزارهای مصورسازی برای تجزیه و تحلیل داده است.

پاور بی آی چیست؟

پاور بی آی (power BI) یک نرم افزار برپایه تکنولوژی ابری جهت تحزیه و تحلیل و هوشمندسازی کسب و کار است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. مجموعه ای از خدمات مختلف نرم افزاری و اپلیکیشن هایی است که با هم کار میکنند تا داده های شما را تبدیل به اطلاعات منسجم، تعاملی و مصور کنند. ممکن است داده های شما یک فایل اکسل ساده یا مجموعه ای از انبارهای داده ابری باشد. power BI به شما امکان میدهد به راحتی به داده های خود متصل شوید، اطلاعات مهم را مصورسازی کنید و آن را با هر کسی یا جایی که میخواهید به اشتراک بگذارید.

جریان کار در power BI

جریان معمول کار در پاور بی آی با اتصال به منبع داده و ساخت یک گزارش با Power BI Desktop آغاز میشود. سپس این گزارش از desktop به Power BI service منتقل میشود و به شکلی منتشر میشود که کاربران Power BI service و موبایل قادر به استفاده از آن و تعامل با آن باشند. در بعضی از اوقات ممکن است بخواهید به همکاران مجوزهایی شبیه به امکاناتی که خود دارید بدهید( مجوزهای ایجاد کننده). در این صورت همکاران شما نیز میتوانند با استفاده از Power BI service گزارش ها را اصلاح کنند، داشبورد بسازند و کار خود را به اشتراک بگذارند.

گزارش دهی on-promises با استفاده از Power BI Report Server

شما میتوانید با استفاده از خدمات و ابزار Power BI Report Server، گزارش های سازگار با موبایل و منظمی را به صورت on-premise در سیستم ود و به صورت تحت وب تولید، مدیریت کنید و به کار بگیرید.

..شرکت تواناسازان ارائه دهنده تمامی خدمات مربوطه به این محصول میباشد اعم از : مشاوره ، آموزش حرفه ای و اجرا و نصب

راهکار مدیریت یکپارچه صنعت
ساختمان و معماری

درخواست مشاوره قبل از خرید

انتخاب درخواست

پیوست

پسوندهای مجاز : .jpg, .gif, .jpeg, .png, .pdf, .docx

فایل مورد نظر خود را اینجا بکشید
اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید
و یا
میتوانید سوالات خود را از طریق کامنت ها از کارشناسان ما بپرسید .
امتیاز دهید
میانگین امتیاز 0 از 5 - تعداد رای 0

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران