اشتراک گذاری

مایکروسافت پاور بی آی

 
 
 

مایکروسافت پاور بی آی (‏Microsoft Power BI) یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب و کار است که ابزارهایی برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری داده ها برای کاربران تجاری غیر فنی فراهم می کند. رابط کاربری Power BI برای کاربرانی که با Excel آشنا هستند کاملاً شهودی است و ادغام عمیق آن با سایر محصولات مایکروسافت آن را به یک ابزار سرویس دهی بسیار متنوع تبدیل می کند.

. شرکت تواناسازان ارائه دهنده، مشاوره و پیاده سازی آنرا عهده دار می باشد

 

power BI
کاربردهای متداول پاور بی آی Power BI در هوش تجاری

مدل های داده ایجاد شده از Power BI می توانند به روش‌های مختلفی برای سازمان‌ها استفاده شوند، که از جمله نمودارها و تجسم داده ها و بررسی سناریوهای “چه می شود اگر” (What If) در داده ها است. گزارشات BI Power همچنین می تواند به سؤالات در زمان واقعی پاسخ دهد و به پیش بینی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بخش ها از معیارهای تجاری استفاده می کنند. ‏Power BI همچنین می تواند داشبورد اجرایی را برای سرپرستان یا مدیران فراهم کند، و به مدیران بینش بیشتری نسبت به عملکرد بخش ها می دهد.

اجزای Power BI

Power BI از مجموعه برنامه ها تشکیل شده است و می تواند از طریق دسک تاپ، به عنوان یک محصول SaaS یا بر روی یک دستگاه تلفن همراه استفاده شود. نسخه دسکتاب Power BI نسخه داخلی است، Power BI Service یک سرویس ابری است و Power BI تلفن همراه روی دستگاه های تلفن همراه اجرا می شود.

راهکار مدیریت یکپارچه صنعت
ساختمان و معماری

درخواست مشاوره قبل از خرید

انتخاب درخواست

پیوست

پسوندهای مجاز : .jpg, .gif, .jpeg, .png, .pdf, .docx

فایل مورد نظر خود را اینجا بکشید
اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید
و یا
میتوانید سوالات خود را از طریق کامنت ها از کارشناسان ما بپرسید .
امتیاز دهید
میانگین امتیاز 0 از 5 - تعداد رای 0

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران